15 Ocak 2015 Perşembe

YARIN

   Annem geçende Finduk'a telefonda söylemiş; "Fırat 10-15 güne kadar tur biter diyordu. Bugün de 2-3 hafta dedi. Kışı geçirecek galiba yolda." Evet, aman şuraya da gideyim burası da var derken eninde sonunda eve döneceğim. Zaten şu an epey yakın bir noktayım; Afyon'da. Bursa'ya gitme fikrim değişti. Havalar iç kesimlerde çok soğuk dediler ancak ben güzel bir hava dönemi yakalım. Geceleri sıcaklık sıfırın altında. Antalya'da bile gece sıfırın altına düştüğü zamanlar oldu. -10'a kadar yolu var gerçi. Bursaya uğramayacağım ama tur bitince İkizim Finduk'u görmek, zaman geçirmek için kalacağım epeyce. Orada yazılara devam ederim.
   Annem geçende telefonda; "Oğlum neredesin? Karın altında mı kaldın?" gibi sorular sordu. Cenap Abi güzelliğinle "dön" dedi. 2-3 gün önce kar yağarken soğuk bir havada pedalladım. Üstüm, ayaklarım, ellerim ıslandı. 2 tane eldivenim var ancak yeterli gelmedi. Islanmak yaz ayında çok mesele değil. Güneşi görünce 15 dakika içinde kuruyor insan. Ama kışın durum farklı, kurumak çok zor ayrıca üşümek de cabası... Titrediğim anlar oldu.


   Nadirde olsa bazen...


   Bu arkadaş benimle birlikte 20 kilometre kadar seyahat etti. Harika ama yollar köpek için daha tehlikeli.



   Çok güzeller.

   
   Avusturyalı yürüyerek seyahat eden bir çiftle tanıştık. Yürüme güzergahlarına bıraktım.


   Cengiz Abi takvim hediye etti. Üzerindeki bitkiyi de otostopla gezen bir arkadaş verdi. Anlatacağım sonra.

  
   Üşüdüm o ara epey.


   Nerede miyim? Çok önemli mi?


   Küçük kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder