11 Ocak 2015 Pazar

ÜÇ

   Bir köyde epey yaşlı bir teyzeye bakkalı sordum. Kısacık muhabbetin arasında "nerelisin sen?" diye sordu. Zor anlaşıyoruz, o kadar yaşlı. Ondan da bu soruyu alınca enerjim düştü. Ben de ona memleketini sordum. Oranın köyündenmiş. Eeee...
   Bergama'da bir adam Sosyalist Esrarkeşler Kurtuluş Partisinden bahsetti. "Sen tam gurbetçi olmuşsun" diyerek epey mutlu etti beni. Birde "Arkadaş da komünist, bizden ona göre" diye diğerlerine bağırdı. Bu kadar.
   7 Bölge 1 Hikaye geçen 25 yıla tepki olarak doğdu.
   Otelde nevresim içime sinmiyorsa açıyorum uyku tulumunu mesele kalmıyor. Birisi de oradan; "telefon et değiştirsinler" diyor. Hheheh. Evet, 6 aydır yoldayım. Anneme kamptayım diyorum "aman güvenilir yer olsun" diye gözetiyor. "Oteldeyim" diyorum. Aman "kıyıda köşede bir yer olmasın" diyor. Ana yüreği. Ne desin. Nadir kalıyorum otelde.
   Bir ses geldi: "Kürdistan topraklarında geziyorsun; haberin olsun." -"Ben Türkiye Cumhuriyeti diyorum. Sen istersen başka bir şey de". Turumda nadirde olsa olumsuzluklar yaşanıyor.
   Alman arkadaşlarla ayrıldık. Ayrılma durumumuz biraz değişik oldu. Yazacağım sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder