26 Ocak 2015 Pazartesi

BODRUM

   Hagen ve Sebastian ile 3 hafta kadar beraber yol aldık. Turda en çok zaman geçirdiğim yol arkadaşlarım onlar oldu. Gerçi pek fazla yol aldığımız söylenemez o koy senin bu köy benim takılıyorduk.
   Bodrum'a düştü yolumuz, akşama doğru merkezden biraz çıkıp kamp yeri bakacaktık ki Gizay ile karşılaştık. Karşıdan kırmızı dede bisikletiyle geliyordu. "En güzeli aslında bunlar" dedim. Tanıştık, muhabbetin 5. dakikası dolmamıştır evine davet etti. Yabancı birisinin evinde nasıl kalabilirdim! Tabiki deehehe...
   Gizay İTÜ'de son 2 dersi kala "ben gidiyorum" demiş. Kendisini yazmaya vermiş bir arkadaşımız. Hediye olarak bastığı bir şiir kitabını yollayacak. Hop.
   Söylemiştim bunu; turda yaşadığım en özel anlardan birisi insanların evlerine davet etmeleri. Ege'de özellikle Muğla il sınırında da yaşadım bu hali.
   Bunu da tekrarlayalım; "Muğla tarafları harika!".




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder