7 Ocak 2015 Çarşamba

HA

   Annem Facebook'dan fotoğrafımı görmüş; "Ay oğlum şeklin şemalin değişmiş. Dön artık" dedi şaşırır şekilde. Epey güldüm sesli sesli.
   Şu an Kemerdeyim. Antalya merkeze geldikten sonra kuvvetle muhtemel Burdur tarafından iç kesimlere gireceğim. Hava 2 gündür fırtınalı. Akşam üzeri hava değişiyor, rüzgar çıkıyor. İkiz kardeşim Finduk'u ziyaret edeceğim ardından evime Eskişehir'e döneceğim. Bu konuyla ilgili:
   "Bir kez daha düşün. Az evvel televizyonda duydum. Afyon yolu trafiğe kapanmış"
   "Gidemezsinki Annem bugün yolda yarım saat yol açılsın diye beklemiş. Bu saatten sonra buralara gelemezsin."
   -"İç tarafa girince 6 ayın acısı çıkacak."
   -"Antalya'dan sonra otobüsle gel oğlum."
   -"Ben seni buraya çay içmeye çağırdım... Yemez diyorum..."
   Yolda sanırım bir şu adamı çözemedim. Deli gibi de değildi.
- Gelidonya Feneri için buradan mı?
-Sen kimsin?
-Gelidonya Feneri için buradan mı diye soruyorum.
-Emniyettenim ben.
-Ben onu sormadımki.
-Dur bir soralım yanlış tarafa gitme.
-Memleket neresi?
Olimposta yolda duran teyze: "Yükünü yüklemiş gidiyor. Allah işini rast getire."
   Geçen gün gelmiş "Ya Olimpos'da bozuldu yaa" diyor. "İyide biz buraya ilk defa geldik. Üstelik Ocak ayında geldik" dedim. Birşey demedi.



 

1 yorum: