11 Ocak 2015 Pazar

AL


   Geçen gün gelmiş; "bloğunda benden bahsettiğini bilmiyordum" dedi. "Zaman zaman" dedim. "İyide ne bu böyle Cumhuriyet gazetesi gibi, her yer yazı" dedi. "Haklısın" dedim. Fotoğraflar da yakın zamanda yer alır.
   Hani bir link paylaşmıştım ya. (Azeri, Armenian and Persian trio - Sari galin). Özellikle Doğu Anadolu'da pedallarken en çok dinlediğim parça sanırım buydu. Hele Bitlis ve Van taraflarında... Güneydoğu ve Doğu Anadolu'da "Benim başım gözüm üstüne" diye bir hitap şekli var. Karşısındaki insan büyük küçük farketmeksizin saygı ve sevgi ifade eden bir cümle bu. Birisinden duyduğumda çok hoşuma gidiyordu. Çok samimi bir dil. "Sen benim başımsın" gibi türevi de var. Ege'de de bir Güneydoğuludan duydum tekrardan, çok hoş oldu. Selam ve saygılar.
   Yav bir de bunu dinleyin derim. http://www.cahilcesareti.org/video.php?videoid=64085295 Harika.
   Yakın zamanda tekrar görüşelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder