14 Ekim 2014 Salı

ŞEY

   Gürcistan'da gece çadırın yanına geldim. Işığı çadıra doğru tuttum. Reflektörler parlıyor, biraz ilerde 2 adet göz de parlıyor. Eşhedü enlaaa. hehehh. Şaka. Işığı tutuyorum korkmuyor; bakıyorum kaçmıyor. Yav ne ola ki? Tilki heralde.. Ooov. Köpekmiş be... "Şöyle kurtlu murtlu birşey olmadı mı?" diye soruyorsun. Yok olmadı. En fazla tilkili oldu. Onlarda pıtır pıtır geziniyor zaten. Ha kokarca gördüm. Canlı olmadığı için fotoğrafını çekmedim. Bir gece yanlışlıkla kirpinin üstüne bastım. Buradan da özür diliyorum. Yılan da gördüm ama o bahsedilen kara büyük yılanlardan görmedim. Bir sürü kuş gördüm. Mardin'deki köpeklere buradan saygılarımı sunuyorum. Hürmetler. Sesim gitmiş! Onlar bana bağırıyor, ben de onlara bağırıyorum. Yapacak bir şey yok, herkes görevini yapıyor. Mardin harika bir yer (78. kez yazdım sanırım) tamam ama köpekleri zor durumda bıraktı gerçekten. Bunu da buradan söylemiş olalım.


   Fotoğraf Ardahan Artvin arasından. Bu iki şehir arası bisiklet için çok uygun. Güzel tırmanışlar var. Doğa harika.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder