7 Ekim 2014 Salı

NOT



   Yukarı Kavrun yaylası 2300 metre civarında Kaçkar zirve yolunda harika bir yer. Ben Eylül ayının sonunda orada olduğum için hiç dağcı yoktu. Zaten zirve karlı ve soğukmuş. Kavrun'a çıktığım gün epey zorluydu sis ve az yağış vardı. Hava gündüz 8, gece 0 derece civarındaydı. Şahin Pansiyon sağ olsun misafir etti beni. Ertesi gün hava açtı. Gerçekten harika bir yer. 
   İngiliz çiftle Zil Kalesinde, Doğa Otelde ve Kavrun Yaylasında karşılaştık. Sevindik birbirimizi görünce. "İyi İngilizcen var nerede öğrendin?" diye sordular. (Herkese söyleceğim:))
   "Hani derler ya davul bile dengi dengine" yazı biçimiyle Olcay Güzel edebiyatta yeni bir sayfa açtı haberimiz olsun.
   Yücel Abiyi tanımayan yok değil mi? Peki göreniniz var mı?
   Syzmon farkında olmadan askeri alana kamp atmış. Gece kamp alanına askeri helikopter inmiş.
   Güneydoğu'da Suriyeli çocukların vücutlarında yara izleri vardı. "Burada olmaktan dolayı memnun musun" diye sordum bir çocuğa. "Mektep yok" dedi.
   Dilek Ergül hayali ve 10 kız çocuğu için okyanusta. Ya biz!
   Karadenizin coğrafyasında insanında bir heyecan ve çoşku var. Etabı bir tamamlayalım yine anlatır dersimize çalışırız.


   Yılanın üstüne basarsan yüzüne atlar. Gelinim de öyle.

  
   Beni görünce duran ilk motorsikletçi. Ardahan tarafında karşılaştık. Tacikistan yolcusu. Zamanında bisikletle Avrupada 5.000 km civarı yol almış. Bu arada Çıldır gölü etrafı çok güzel. O tarafta birde doluya yakalandım. Çıldır'da kaldığım gece var anlatılacak. Sonra yazarım yada muhabbete kalsın.


   Gürcistan'da şiddetli dolu yağışından sonra tepedeki görüntü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder