10 Ekim 2014 Cuma

NASIL


-Nemrut Dağına ve Ayder Yaylasına çıkarken bisikleti arkaya atıp araca almak isteyenler oldu. "Teşekkür ederim benim aracım var." Nemrut Dağını yazıp duruyorum. Bahsettiğim Bitlis Nemrut Dağı. Krater göllü olan, 3 tane, harika...


-Çamlıhemşin tarafında toprak kaydı. O gece Doğa Otel'de kaldım. Ertesi sabah toprak kayması yinelenmiş yol yine kapalıydı. Bölge insanı duruma alışık. Oturduk çay içtik, sohbet ettik.
-İtalyan motorcuya Pakistan'da seyahat etme ve güvenlik meselesini sordum. Hafife aldı. Adam haklı; birçok insana göre neresi tam olarak güvenli ki.
-O gün enerjim düşmemeliydi. 6 tane çikolata yedim diyorum; öylece bakıyor.
-Turu Bağımsız Yazar Nihat Abiyle yapsaydık ağlaya ağlaya gezerdik bu topraklarda.
-Pınarcık ve Sevgili Beste; Ahmet Aslan'ın müziğini hanginiz verdi? Kızmayacağım gerçekten, hanginiz verdi?
-Düzgün şekilde lastik yamamayı yolda öğrendim. İgor'un şahane lastikleri 6.000 kilometrede yalnızca 1 defa patlamış. Epey süre daha sağlam bir şekilde gidecek gibi duruyorlardı. Hoş gerçekten.
-Gürcistan'da 3-4 kilometrelik tünelden geçtim. Ömür törpüsü gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder