9 Ekim 2014 Perşembe

MADDE

-Anladıysan 1'e anlamadıysan 2'ye bas diyorum. O gidip 3'e basıyor.
-Yanımda 2 adet marker kalem vardı. Bir tanesi hiç kullanılmadan uçup gitmiş. Ağzı açık kalmış.
-Yanımda 4 kitap, 1 not defteri, 2 çizim defteri var. Fixative de var.
-Turda 2 sefer susuz kaldım. Kars tarafında Syzmon 2 tane tablet verdi ve zaten az olan suyunu paylaştı. Onlar bir süre daha taşıdı beni. "Vücudum çalışmıyor" demiştim Syzmon'a. Zor gerçekten.
-9 Ekim 2014. 2. ana kampta küçük bir aradayım. Yakın zamanda pedal kaldığı yerden, Giresun'dan dönmeye devam edecek. Karadeniz sahilden Maramara'ya ardında Ege ve Akdeniz'e varacağım. Sonra rotayı Eskişehir'e, eve kıracağım. İgor, "normal hayata dönmek istemiyorum" demişti. Hatta "belli bir süre çalışıp sonra tekrar düşerim yollara" diyordu. İgor İsviçre'de bir televiyon kanalıyla anlaşmalı halde yol alıyor. Şirkete fotoğraf yollayıp, yazı yazıyor ve bu sayede para kazanıyor. Arada radyoya da bağlanıyormuş. Hatta eline iyi sayılabilecek miktarlar geçtiği için daha çok otel ve camping alanlarında kalmaya başlamış bir ara. Ama turun mantığına ters olduğu için turu rüzgarın yönüne bırakmış ve bolca doğada kamp atmaya başlamış. "Geri döndüğümde fakir bir insan olacağım" demişti. Haklı; doğada sular buz gibi ve özgür akıyor. Yağsız tutsuz makarna güzel gidiyor. Yediğimiz içtiğimiz gerçek tadında. Ruhen ve fiziksel olarak çok formda ve iyi hissediyor insan. Bunlardan mahrum olmak ciddi anlamda bir yoksunluk. Ama parasal olarak da fakir olacağız; orası ayrı. Neyse biz işimize bakalım.:)heeheh... Yolda olmayı nasıl anlatsam hala bilemiyorum.


                                   



2 yorum:

  1. Özgürleşmenin yoludur 'yolda olmak' ve ''beynimize kodlanmış, olmazsa olmaz gibi gelen ama arkasında kocaaa bir endüstri ve 'yaratılan' 'sahte' ihtiyaçlarımızla dolu hayatımızı ve onları gidermek için köleleştiğimizi, aptallaştığımızı fark etmekle başlayan sürece ve DEĞİŞİME 'özgürleşme' denir. '' diyorum ben :) http://bizeherguntatil.blogspot.com.tr/2014/07/midyat-uzun-suren-bekleyis-ve-ayrilik.html
    Yolun hep açık, enerjin hep güzel olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkın için teşekkür ederim. Umarım yollarımız yakın zamanda kesişir.

      Sil