2 Ağustos 2014 Cumartesi

SÜPHAN




   "Bir arkadaşın olsa yanında daha iyi olmaz mıydı?" Sorusu-önerisi çok geliyor yolda. Mali senden bahsediyorum, Anadolu Kıyıları Bisiklet Turundan. "Uymadı zamanlar" diyorum. Beraber olsaydık kendi açımdan daha rahat kamp atar, dağ yollarına daha sık girerdik. Pek dağ, dağcılık, yön bilgim olmadığı için karayolu, köy yolu, nadiren de dağ yolu şeklinde geçiyor tur. Bir dağa doğru pedallamak yada paralelinde gitmek çok farklı. Süphan dağına baka baka ilerlemiştim Van il sınırına. Süphan'ın zirvesi kararmış, rüzgar ve bulutlar eşlik etmişti o günkü yolculuğuma. Epey sert rüzgar yemiştim. Neyse ki rüzgarın yönü sol arka çaprazdandı. Bir ara rüzgar savuruyordu yoldan dışarıya. Farkında olduğum için yavaş gidiyordum, hemen durdum.
   Yol, yol, yol...
   Elif'in dediği gibi; "Hayat kurmakla hayatı yaşamak arasındaki farkı yakalayamıyoruz bazen."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder