7 Ağustos 2014 Perşembe

GÖZ

 
   Evet;
   Tura bir süreliğine ara vermek durumunda kaldım. Bu araya bir de tatil gezintisi sıkıştırdık. Gezginlik ve turistlik gerçekten birbirinden farklı. Yol alma biçimi, insanların yaklaşımı, yatıp kalkma, yeme içme birçok şey farklı. Peki hangisi mi? Tura devam etmek için sabırsızlanıyorum. Ha bir de tatildeyken Yücel Abi bir yerlerden çıkagelecek diye düşündüm durdum. Ne derdim, nasıl izah ederdim hiç bilemiyorum.
   Elif gerçekten halka açık olarak bir yazmışsın pir yazmışsın.
   Geçenlerde Annem:
   -Gitmeden önce doktora gideceksin!
   - Ne gibi belirtiler var?
   - Her türlü belirti var. İlerlemiş iyice!
   Tura çıkmadan önce bana hitaben buna benzer bir söz daha işitmiştim: "İnsanın bedeninin hastalandığı gibi ruhu da hastalanabilir." Çok doğru gerçekten. Yakın zamanda pedal kaldığı yerden dönmeye devam edecek. Ağrı dağını çizmek, havasını solumak için kuzeye doğru devam.
   Acemi bir kampçı olarak elimde sadece 1 tane kazık kaldı. Ayrıca bir hafıza kartı daha almalı, bulunsun.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder