8 Ağustos 2014 Cuma

EVET, VAR MI SİMİDİYEEN!

   
   Yola çıktığımdan bu zamana kadar bir Kanadalı, bir Japon, bir Türk ve bir Belçikalı bisikletçiyle  (hehehh fıkra gibi oldu.) karşılaştım. Ayrıca yürüyerek yol alan Portekizli çift ve köpekleriyle tanışma şansım oldu. Karadeniz ve Ege taraflarında daha çok bisikletçiyle karşılaşırım diye umuyorum. Midyat ve Hasankeyf civarında atlarıyla Türkiye turuna çıkmış olan bize her gün tatil ikilisinden bahsetti bölge halkı. Şu sıralar verdikleri aradan sonra sanırım tekrar yola düşecekler. Hasankeyf’de Ankara Üniversitesinden Tolga’nın haberini aldım. Aynı  kamp alanında kalmışız; o benden 1 yıl önce oralardaymış. Ayrıca doğuya doğru yol alırken biraz önümde bir Çinli ve bir İzmirli Türk bisikletçi parasız halde Çin’e doğru gidiyormuş. Olmadı denk gelemedik. Kimdi acaba onlar? Parasız gittiklerine göre siteleri yada yazdıkları bir yer yoktur herhalde. Konuştuğum kişi, sınırı kaçak olarak dağlardan geçeceklerini söylemişti.

   
   Yok mu beraber pedal basacağım bir Dünya Vatandaşı. Yola çıkmadan önce her şeyin bu kadar kolay olacağını tahmin etmiyordum. Bisiklet deneyimim evet iyi kötü vardı ama kamp olayı da hoş geçiyor gerçekten. Tura başlamadan önce sadece 1 kere Esdak ile kamp atmış, Mehmet Abi'den tüyoları almıştım. Evet var mı problem? Aynen, bence de yok.



   
   Çizdiklerim mi? Evet, onlara da bakacağız; konuşuruz hakkında.


2 yorum:

  1. Yola yalnız çıkılsa da yalnızlık yaşamak son derece zor oluyor.

    YanıtlaSil