29 Ağustos 2014 Cuma

EEE


Çadırdayken esen rüzgar ne olacak? Yo bana sorma.
Gece bir uyandım ki çadırı su basmış. Yağmur mu; hayır. Su mu dökülmüş; yo. Heheheh... Tarladaki su çadırın altına kadar gelmiş, delikler de olunca yeme de yanında yat.
Bisikletle giderken birisi durdursa beni. "Yapma bunu bana" dese. Vallahi de bir şey diyemem, billahi de bir şey diyemem.
Gürcistan işini bana sorma ben de bilmiyorum.


Berivan 11-12 yaşlarında; yolda selamlaştık, durdum. Evine davet etti. Dün gece bisikletli bir çift kalmış hatta evlerinde. Çok güzeldi. Diğer çocuklar da geldi. Ne güzeldi. Ben o yaşta yoldan geçen birisini eve davet etmeyi düşünmedim bile.
Tendürek dağının yamacından geçen yol için tehlikeli, geceye kalma, minibüsle geç diyenler oldu. O yolda 2 kere yemeğe davet edildim. Birisine karşılık verebildim.
Gece sandaletimi çadırın dışına bırakmıştım. Köpek tekini götürmüş. Durumu anlayınca köpeğe kötü söz söyledim; aslında gerek yoktu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder