18 Ağustos 2014 Pazartesi

NE

Pınarcık, evet aramadım. Unutmadım. Boş vermedim.
Ağam sana çizmeyeceğim de kime çizeceğim. Olmadı.
Reyyan Sare, ne desem boş!
Çadır için kazık, Dazer 2 ve çadır altlığı alacaktım, onlar da kaldı.
Pazartesi okula uğramam lazımdı; kaldı.
Birkaç kalem daha alacaktım; neyse...
Çantada umarım yiyecek kalmamıştır, acayip olmuştur.
Van tarafında vatandaş "göç nereye?" diye sormuştu. Gülümsetiyor hala.
Salih gelecekti Kanada'dan; ses yok. Ankara Eskişehir buluşması olmayacak. Ağrı'da nasipse.
Dünya bir kitaptır, gezmeyenler sadece bir sayfasını okur. St Augustine
Biz kalbimizin sesinden başka bir şey duymaz olduk. Soner-İnci-Tibet Çınar Sarıhan
Planet Pembe'de Bizimkiler çıkıyor saat 23:30 gibi.
Ara bitti. Tekrar yollardayım.


   Annem, "tam düzeldin geri gidiyorsun" dedi. "Bir ara da "aklını bozmadan gelsen bari" demişti. Bunu yazmış mıydım? Yalnız bir şeyi 40 defa söyleyince olur falan; aman diyeyim. Verdiğim 2 kiloyu geri aldım. Ben 2 kilo vermiştim, annem 4 kilo vermiş. Analık işte!


   Bir ara lafın ucu Suriyeli çocuklara dokunmuştu. "Sizi bilmem ama ben günahsızlık nasıl bir duygu unuttum" demiştim. Çocuk o.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder