19 Kasım 2014 Çarşamba

ARADA OLUYOR.

   Gazeteye davet ettiler, gittim. Tanıştık falan. Bir süre sonra muhabir kolonya servis etti. Yok alınganlık değil. Harbiden Karadeniz etabında küf koktum.O derece...
   Geçende gelmiş: "Kendisini atmaca zanneden 2 kargayı anlatacağım. Hikayesi var bende." dedi. Bakalım göreceğiz.
   Yarına bir güneş açsa da başımı yıkasam.
   Yılmaz Özdil; İsim Şehir Artist
   Uyudum, uyandım. Saat 01.55
   Ihlamur yaptım.
   Bu gece hava soğuk değil..
   Marmara Adasına gideceğim.
   Tekirdağ tarafındayım.
   Biraz okuyup, içip, yatayım.
   Evet mutluyum.
   Yoo bu şiir değil.
   Belki daha sonra.
   Yaşasın 16 Kasım.
   Niye mi?
   Hiç... Bir gün sadece.
   2 defa çadırdayken fener tutup yanıma geldiler. Pek iyi bir durum değil. İlkinde bir anne ve oğlu vardı. Bunlar misifirlikteyken  bahçelerine girip meyvelerini çalmışlar, dalları da kırmışlar. İz peşindelerdi. İkincisinde de 2 adam araçtan kaçan mandalarını arıyorlardı. "Bağlamadınız mı?" diye sordum. "İpi koparmış, atlamış." dediler.
  
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder