30 Kasım 2014 Pazar

AHMET ABİ

    Selamlaştık. "Korkma" dedi. Hehehehh beni tanımıyor tabi, "korkmuyorum" dedim. Araçlarımızı park ettik. Anlatmaya başladık. Ahmet Abi Marmara Denizindeki adalarda ticaret yapıyor. 2. el eşya ticareti. Avşa Adasında tanıştık, Feribotta da yol arkadaşı olduk. İlk defa birisinin fotoğrafını çekmek için ısrar ettim. İstemedi. Neyse benim ineceğim limana geldik, ayrılırken dışarıdan makineyi işaret ettim. Gülerek onayladı. Hemen bir kaç kare aldım. Sonra Paşalimanı Adasında tekrar karşılaştık. Gözlerime inanamadım. Halbuki şaşıracak ne var? Adamın işi belli, ee benim yaptığım iş de belli. Neyse tekarar atladık feribota, çay içtik sohbet etik. Başta fotoğraf çektirmeyi bile istemeyen Ahmet Abiyle video çekimleri yaptık. Bakarız bir ara, güzel oldu. Yücel Abiyi hatırlattı bana.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder