9 Kasım 2014 Pazar

AĞVA



 










   Merhaba,
   İnternete yıl sonuna kadar "niiii" dedim ama maalesef yün çorabımın teki delindi ve zamanında epey ıslandım Karadenizde.
   Neyse, Şu sıralar artık Karadeniz etabı bitti diyebilirim. Şu an Ağva/İstanbul'dan yazıyorum. Neler oldu notlarıma fotoğraflara şöyle bir bakmam lazım. Kafamı toplayarak tabiki.
   Öncelikle havalar 5-6 gündür çok naif. Çadırdan kafamı bir uzattım Küre ilçesinde, sevinçten sarhoş oldum. Neyse insanlar "kış geldi kış geldi" diyorlar ama sonbahar ne olacak; soruyorum. Yolda yine çokca gezginle karşılaştım. Bisikletli gördüğüm gibi yürüyerek seyehat eden gezginlerle de tanıştım. Çok etkilendim. Bir zaman bende yürüsem mi acaba diye planlar yaptım. Gerçek olması için çok istemek ağlayacak duruma-kıvama gelmek lazım. Biliyorsunuz değil mi yoksa "ammaaaaaannnnnnn biniyorum ben otobüse" yada "amannn hadi beni de götürüver" deyiverir kimse. Bence öyle. Yolda olanlar, gördüklerim, yaşadıklarım hadi anlatıveriyimle olmayacak en azından bunu anladım. Geniş bir zamanda hem konuşuruz hem uygun bir zamanda yazarım çokca. Ne oluyor diyen okur.


   Pansiyondan arkadaşım Selçuk'u es geçmek tabiki olmazdı. Şile bir durak noktasıydı turumda. İstanbulda toplanabildiğimiz kadar toplandık. Çok güzel, unutulmaz.

   Değerli arkadaşlarım Muhammed Şah ve Zeliha'nın prensesleri Reyyan Sare'yi görünce, göğsümde hani tırtıklı kocaman bir yaprağı düşünün o formda ve büyüklükte bir alan yandı, acıdı; uzun sürmedi. Bu durum sesimi, gözlerimi ve ruhumu etkiledi. O çocuğa ilk bisikletini ben alacağım. Alan olursa kabul etmeyin; siz de sakın almayın. Buradan da uyarmış olalım.
   Bu turda hayatımda bazı ilklerde yaşanıyor duygusal olarak da, madde alanında da. İbrahim Onat'ın dediği gibi "Herkes kendi hikayesini yaşar." Aynen...
   Geceler uzadı, ne mi yapıyorum. Kitap okuyor, püskevi yiyor, çay içiyorum. Haritaya da bakıyorum.


   https://onthewaytoday.wordpress.com/ Bu blogda yürüyerek seyehat eden bir gezgin var. Sinop'a doğru ilerliyordu, yolda karşılaştık. Şöyle bir baktım sitesine, yakın zamanda inceleyeceğim. Bir göz atın derim.
   Çizimlere bakacağız hep birlikte, söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder