8 Temmuz 2014 Salı

SANA

   Sevgili Beste;
   Bir soför lokantasında oruçsuz akşam ezanıyla iftar yaptık. Mekan dolu olduğundan ayakta yer arayanları masaya davet ettim. Birisi oturdu hiç bakmadan. Su içti sonradan farketti beni. Çok bitkin gözüküyordu. "Ben namaz kılacağım" dedi kalktı. Davetsiz 3 Haymanalı vatandaş oturdu. Türkçe Kürtçe karışık konuştuk.
-"Suuaa" dedim doldurdu
-"Suuaa" dedim doldurdu
-3. Suuaa da şaşkın bir ifadeye büründü kırık ayaklı Haymanalı.
4. Suuaayı söyleyemedim, baya şişmiştim.
   Yarın güzel bir baklavacı bulmalı. Hava usul usul esiyor. Güneydoğu Anadolu etabı başladı. Meraklı ve mutluyum. İçim bir garip ve mutluyum. Açık açık bakıy... Haa! Eskişehirliyim, oruç tutmuyorum, zaman zaman şortluyum. Gezi eylemlerinin yankısı hala bazılarında sürüyor. Bütün ipuçları benden taraf. Neyse onu bunu bilmem ben gidiyorum.
   Ha! Yeşiloba Camii İmamı Hafız Mehmet Hoca (heheh amma uzun oldu.) çok iyi bir insan. Aklımda yer tutan kimselerden. Arada arıyor hal hatır soruyor. İsmail İrkek ve Mehmet Başkanım da aradı geçende. "Nerelerdeyim"diye.
   Mutluyum.
                                                                                                         
                                                                                                 02.07.2014 Gaziantep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder