30 Haziran 2014 Pazartesi

YÜCEL ABİ



Yücel Abi sen tam bir gezginsin.
-Yav ne yapacağımı bilmiyorumki.
- İnsanlar para peşinde güç peşinde laf dinleyen yok ki.
- Neyi nasıl yapacağız bilmiyorum ki. Bir şey yapamıyoruz.
- Bir gün yorgunluktan düştüm düşeceğim bisikletten...
- Bu taraflar adamın dengesini bozuyor. (Adana sıcağı)
- Vatandaşa nasip diyorum da anlamıyor inanmıyor inanmak istemiyor.
-Hayatta dünyada problem yok; problem insanda.
-Müslümanın konuştuğu kelimelere bak yav...
Yücel Abi İstabul-Şanlıurfa turunu yapmış. Aynı güzergahtan dönerken yolda karşılaştık. Yönünü değiştirdi ve bana katıldı. Ama Gavur dağının yamacında geri dönme kararı aldı. Ben dik olsa dahi bisikletten inmiyorum ve gün içinde ana mola veriyorum. Neyse kısacası yol alma biçimimiz farklı. Yücel Abi Türkiye'yi sınır yollarından 5-10 yıl önce pedallamış. İstanbul-İran-Pakistan yolunu yürüyerek geçmiş.
Ne zaman yola çıktığını, kaç kilometre gittiğini bilmiyor. Hatta hangi ayda olduğumuzu da bilmiyordu.
Gerçekten değişik, ezber bozan ve bana bir şeyler öğreten birisi.
Adana civarlarında 200-300 kilometre birlikte pedalladık. Hatta Adana'dan saat 04.30 gibi çıktık; zira sıcaktan mahsur kalabilirdik.
Neyse yol güzel. Hava sıcak ben ise terliyim. Yarına Nur Dağı beni bekler.
Osmaniye- Gaziantep arası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder